تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی فوتبال جوانان؛ دومین پیروزی مقتدرانه ونزوئلا و توقف انگلیس

به گزارش ایرنا، جام جهانی فوتبال جوانان با حضور 24 تیم از روز 31 اردیبهشت ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است.
امروز (سه شنبه) در ادامه دور دوم از مرحله گروهی این مسابقات و در گروه سوم تیم ونزوئلا که در بازی نخست با پیروزی دو بر صفر برابر آلمان شگفتی ساز شده بود، در دیدار مقابل وانواتو با هفت گل به برتری رسید تا با کسب دومین پیروزی خود در آستانه صعود قرار گیرد.
در دیگر دیدار این گروه از ساعت 15 و 30 دقیقه، مکزیک و آلمان به مصاف هم می روند.
در گروه دوم، تیم فوتبال جوانان انگلیس که شروع خوبی در جام جهانی جوانان با پیروزی سه بر صفر برابر آرژانتین داشت، به مصاف گینه رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
هرچند انگلیس با گل «لوییس کیک» از حریف آفریقایی پیش بود، اما گل به خودی «توموری» مدافع انگلیس کار را به تساوی یک بر یک کشاند تا دو تیم به یک امتیاز قناعت کنند. با این نتیجه، انگلیس چهار و گینه یک امتیازی شدند.
همچنین از همین گروه و تا دقایقی دیگر، کره جنوبی میزبان با آرژانتین روبرو می شود.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی فوتبال جوانان؛ دومین پیروزی مقتدرانه ونزوئلا و توقف انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..