تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی همایش بزرگداشت شخصیت حضرت امام (ره) در تربت حیدریه

دبیر شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه، سه شنبه در پایان نشست این شورا به خبرنگار ایرنا گفت: همچنین شورا تشکیل دبیرخانه بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام و دادن فراخوان برای ارائه مقاله در این خصوص در سال آینده را به تصویب رساند.
محمد حسن زاده افزود: برگزاری مجمع مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، امامان جماعات و روسای هیات امنای مساجد شهرستان به منظور تبیین فعالیت های کانون ها و نیز هماهنگی بیشتر آنها از دیگر مصوبات نشست امروز بود.
وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان، نمایشگاه علوم قرآنی و نیز برپایی مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) به صورت تجمیعی، با همکاری ادارات و نهادها در روز 15 خرداد، از دیگر مصوبات این جلسه بود.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
*خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/6121

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی همایش بزرگداشت شخصیت حضرت امام (ره) در تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..