تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 12 دستگاه خودروی مسروقه در اسلام آبادغرب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در داخل شهر اسلام آبادغرب، بررسي موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي، موفق به شناسايي و دستگيري یک نفر متهم و کشف تعدادی از خودروهای مسروقه در مخفیگاه وی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم 26 ساله در بازجويي هاي فني پلیس به 12 فقره سرقت خودرو سواری در اسلام آبادغرب و سایر استان های کشور با همدستی یک نفر متهم دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه گفت: متهمان با سرقت خودرو و تغییر ارکان اساسی خودرو آنها به فروش می رساندند که در این راستا تلاش جهت دستگیری دیگر متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 12 دستگاه خودروی مسروقه در اسلام آبادغرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..