تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطعام سه هزار مددجو بهزیستی ایلام

اطعام سه هزار مددجو بهزیستی ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،نسرین شهبازی اظهارکرد: به منظور اطعام این مددجویان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار در کلیه 10 شهرستان استان طرح ضیافت مهر در ایام ماه مبارک رمضان توسط این اداره کل اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح اطعام مددجویان بصورت غذای گرم در وعده افطار انجام که شامل کلیه مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولان است.  

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان  عنوان کرد: این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان اجرا و هزینه اطعام مددجویان را افراد خیر و نیکوکار تامین خواهند کرد.  

شهبازی همچنین از برگزاری جشن گریزان با هدف تهیه سبد غذایی خشک برای مددجویان زیر پوشش در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: عموم افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند می توانند با شرکت در این جشن که 11 خردادماه برگزار می شود در اطعام سایر مددجویان زیر پوشش مشارکت کنند.  

25  هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند، اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، اجتماعی، امور توسعه پیشگیری و اشتغال و مشارکت های مردمی به عموم مردم خدمات رسانی می کنند.   انتهای پیام/ د



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطعام سه هزار مددجو بهزیستی ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..