تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم نهایی قرارداد کادر فنی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

رقم نهایی قرارداد کادر فنی استقلال و پرسپولیس مشخص شدبه گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که می دانیم تیم فوتبال استقلال توانست در فصل شانزدهم لیگ را با عنوان نایب قهرمانی به پایان برساند و در طرف مقابل برانکو و دستیارانش در پرسپولیس توانستند قهرمانی را از آن خود کنند و با کسب مقام اولی لیگ را به پایان برسانند.

اما در این میان در نظر داریم میزان قرارداد های کادر فنی هر 2 تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم که با توجه به این شرایط استقلالی ها دستمزد کمتری نسبت به سرخ پوشان داشته اند.

رقم نهایی کادر فنی باشگاه استقلال:

 سرمربی: علیرضا منصوریان یک میلیارد تومان

دستیار اول: محمد خرمگاه 225 میلیون تومان

دستیار دوم: بهتاش فریبا 200 میلیون تومان

مربی دروازه بان ها: حمید بابازاده 225 میلیون تومان

بدنساز و دستیار: علی چینی 100 میلیون تومان

جمع دریافتی کادرفنی استقلال: یک میلیارد و 750 میلیون تومان

اما در طرف مقابل کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس رقم بالایی را از نظر دستمزد در فصل شانزدهم داشته اند و اینکه می توان گفت رقم نهایی این باشگاه برای کادرفنی بسیار بالاست و باشگاه برای حفظ برانکو، پول زیادی را به صورت ارز، خرج کرده است:  

رقم نهایی کادر فنی باشگاه پرسپولیس:

سرمربی: برانکو 2 میلیارد و 190 میلیون تومان

دستیار اول: سرتن چوک 495 میلیون تومان

دستیار دوم: کریم باقری 500 میلیون تومان

مربی دروازه بان ها: ایگور پانادیچ 367 میلیون تومان

بدنساز و دستیار: مارکو استیلینویچ 288 میلیون تومان

جمع دریافتی کادرفنی پرسپولیس: 3 میلیارد و 840 میلیون 

با این وجود می توان گفت کادر فنی پرسپولیس 2 میلیارد و 90 میلیون تومان گران تر از کادرفنی استقلال است. به نوعی استقلالی‌ها با دستمزد کمتری به کار خود در این فصل پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم نهایی قرارداد کادر فنی استقلال و پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..