تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ام‌باپه: به زودی بهترین تصمیم را می‌گیرم

کد خبر: ۵۳۷۲۱۹

۴۵۸  بازدید

مهاجم فرانسوی موناکو به خبر جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد.

ایسنا: ‌به نقل از ال پاییس، کیلیان ام‌باپه را باید استعداد جدید فوتبال اروپا و فرانسه دانست که توانسته است عملکرد درخشانی از خود در موناکو نشان بدهد.

این بازیکن در حالی که تنها ۱۸ سال دارد، توانست در ۴۳ بازی که برای موناکو به میدان رفت ۲۶ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل بدهد. او که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است، در واکنش به این اتفاق گفت: به زودی درباره آینده خود تصمیم می‌گیرم. بازیکن جوانی هستم و راهی طولانی در پیش دارم. دوست دارم در تیمی بازی کنم که فرصت بازی کردن بیشتری داشته باشم.

ام‌باپه ادامه‌ داد: بهترین تصمیم را می‌گیرم. در تیمی بازی می‌کنم که به فوتبالم کمک کند و بتوانم چیزهای زیادی یاد بگیرم چراکه در سن و سالی هستم که نیاز به یادگیری دارم.

از رئال مادرید به عنوان مشتری جدی این بازیکن جوان فرانسوی یاد می‌شود و خود این بازیکن هم با پُست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند،  نشان می‌دهد به حضور در رئال مادرید علاقه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ام‌باپه: به زودی بهترین تصمیم را می‌گیرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..