تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسنپدراگون 660 بار دیگر در بنچمارک گیک‌ بنچ رؤیت شد

اسنپدراگون 660 به‌عنوان عضو جدید پردازنده‌های میان‌رده‌‌ی اسنپدراگون، بار دیگر در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام به لطف عملکرد و مصرف بهینه‌ی خود جایگاه مناسبی در بازار پیدا کرده‌اند. عضو جدید پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام، اسنپدراگون ۶۶۰ است که برای ساخت آن از فناوری ۱۴ نانومتری استفاده شده است. استفاده از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری و هشت هسته‌ی Kyro 260 مصرف بهینه و عملکرد این پردازنده‌ را تضمین می‌کند. ۴ هسته از این ۸ هسته، فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز دارند و چهار هسته‌ی دیگر در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند.

گیک‌بنچ اسنپدارگون ۶۶۰

اسنپدراگون ۶۶۰ در حقیقت ترکیبی از دو عضو میان‌رده‌ی قدیمی‌تر کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶۲۵ و ۶۵۳ است. کوالکام ادعا می‌کند که این پردازنده ۲۰ درصد نسبت به اسنپدراگون ۶۵۳ بهبود یافته است. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این پردازنده در یک گوشی ناشناخته‌ با اسم رمز Heart، بهبود ۱۶ درصدی در بخش چندهسته‌ای نسبت به اسنپدراگون ۶۵۳ نشان می‌دهد. در بخش تک‌هسته‌ای نیز بهبود ۱۰ درصدی نسبت به اسنپدراگون ۶۵۳ مشاهده می‌شود، برای استخراج نتایج مربوط به اسنپدراگون ۶۵۳ از گوشی اوپو اف ۳ پلاس استفاده شده است.

اسنپدراگون ۶۵۳ با وجود استفاده از لیتوگرافی ۲۸ نانومتری، یکی از بهینه‌ترین میان‌رده‌ها در مصرف انرژی به شمار می‌رود. اسنپدراگون ۶۶۰ برای موفقیت در بازار باید علاوه بر  بهبود‌ عملکرد، مصرف بهینه‌‌تری نیز داشته باشد. برای کسب اطلاعات در مورد مصرف این پردازنده و مشاهده‌ی دیگر بنچمارک‌های‌ آن باید تا ورود آن به بازار صبر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسنپدراگون 660 بار دیگر در بنچمارک گیک‌ بنچ رؤیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..