تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار ادعاهای واهی «بادکنک منطقه» علیه ایران

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین مدعی شد که ایران از تروریست‌ها حمایت تسلیحاتی می‌کند و باید این حمایت‌ها را متوقف کند.

وی در ادامه مدعی شد: انکار موفقیت‌های نشست‌های ریاض از سوی دشمنان یک شوخی بی‌سابقه است و نشست‌های ریاض بسیار برنامه‌ریزی شده و نتیجه‌بخش بود.

هم‌چنین وزیر خارجه بحرین در مورد دیدار حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: این دیدار روابط 120 ساله دو کشور را محکم‌تر کرد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی رییس‌جمهوری ایران در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی پس از انتخابش از سوی مردم به عنوان دوازدهمین رییس‌جمهوری ایران با اشاره به نشست اخیر ترامپ با برخی کشورهای عربی و متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، این اجتماع در عربستان را "نمایشی" و بدور از "ارزش سیاسی" خواند و گفت: عربستان قبلا هم از این اجتماعات درست کرده بود. اما مبارزه با تروریسم با دادن پول یک ملت به یک ابرقدرت و با تشکیل یک جلسه حل نمی‌شود.

رئیس‌جمهور کشورمان خاطرنشان کرد: کسی که توانسته در مقابل تروریسم بایستد،‌ ملت عراق، ملت سوریه و لبنان بوده و ملت ایران نیز از طریق دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی‌اش به این دو ملت بزرگ و سایر ملل کمک کرده و خواهد کرد.

روحانی تاکید کرد: با اتهام زدن کاری حل نمی‌شود و باید صادقانه با تروریسم مبارزه کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار ادعاهای واهی «بادکنک منطقه» علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..