تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت مجلس بر انتخابات شوراها باید واقعی باشد

نظارت مجلس بر انتخابات شوراها باید واقعی باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نقطه توجه بیشتر تذکرات و نطق پیش از دستور، بحث انتخابات و تبریک به منتخبان و رعایت قانون به ویژه انتخابات شورای شهر تهران بود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد افراد نامزد برای انتخابات شوراها در شهرهای بزرگ زیاد است طبیعتا مشکلاتی هم مطرح می شود و ما باز هم تکرار می کنیم که به نتایج انتخابات کاری نداریم و اصل بحث ما رعایت قانون است.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رعایت قانون موجب افزایش اعتماد مردم  می‌شود و مشارکت آن ها در انتخابات که مایه افتخار ما است را به همراه دارد، گفت: باید مر قانون رعایت شود و آنچه که در قانون نوشته شده، اجرا شود و فرمانداری و وزارت کشور باید کار خود را انجام دهند و نظارت مجلس باید نظارت واقعی باشد و ناظران ما هم که متاسفانه در این انتخابات ناظری نداشتیم، بتوانند نظارت خود را انجام دهند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت مجلس بر انتخابات شوراها باید واقعی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..