تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 4 روزه خسارت به زیان‌دیدگان زلزله بجنورد

در پی وقوع زلزله در خراسان شمالی و وارد شدن خسارت به ساختمان و اموال 15 شعبه بانک صادرات بجنورد و همچنین 38 منزل مسکونی، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، دستور اعزام تیمی از مدیران ستادی، کارشناسان ارزیابی خسارت و مسئولان شعبه خراسان به این منطقه را صادر کرد.

به گزارش شما نیوز:  یک روز پس از وقوع حادثه و به‌منظور تسریع در روند پرداخت خسارات، تیم ارزیابی به همراه حسین قربانی، مدیر بیمه‌های اموال و آتش‌سوزی بیمه سرمد، به محل اعزام و جلساتی را با مدیریت و معاون شعبه و نمایندگان بانک صادرات خراسان شمالی و همچنین زیاندیدگان این حادثه برگزار کردند.
در این جلسات پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم، پرداخت خسارات در دستور کار قرار گرفت و با گذشت 4 روز از وقوع حادثه و ارائه گزارش‌ها، خسارات وارده به منازل مسکونی و ساختمان و اموال شعب بانک صادرات این استان در وجه بیمه‌گذاران پرداخت شد.

منبع: روابط عمومی بیمه سرمد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 4 روزه خسارت به زیان‌دیدگان زلزله بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..