تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرطان پروستات در کشور

به گزارش افکارنیوز،

 رضا ملک‌زاده در حاشیه بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران به موضوع سرطان پروستات اشاره کرد و گفت: این سرطان در 20 سال گذشته در کشور افزایش یافته و می‌توان گفت که 2.5 تا 3 برابر شده است.

وی افزود: امید به زندگی و افزایش طول عمر از جمله دلایل بیشتر شدن این نوع سرطان است؛ چرا که سرطان پروستات در افراد مسن بیشتر ایجاد می‌شود.

معاون تحقیقات وزیر بهداشت، ادامه داد: مصرف زیاد گوشت قرمز،‌ چاقی، نداشتن تحرک از جمله دلایل بروز سرطان پروستات به شمار می‌رود و 90 درصد مردم ایران تحرک فیزیکی به میران کافی ندارند.

وی با اشاره به اینکه چاقی اکنون در ایران تبدیل به یک اپیدمی شده است، گفت: 30 درصد ایرانی‌ها چاق هستند و 40 درصد اضافه وزن دارند. بنابراین جهت پیشگیری از بیماری‌ها از جمله سرطان پروستات باید این مسائل را مدنظر قرار داد.

ملک‌زاده اضافه کرد: امروزه روش‌های غربالگری از سرطان از جمله سرطان پروستات تغییر کرده و نتایج موثری در این زمینه حاصل شده است.

وی اضافه کرد: سنگ‌های کلیه یکی از بیماری‌های شایع در کشور بوده که خیلی البته خطرناک نیست و بیشترین دلیل مراجعه به متخصصان اورولوژی بشمار می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرطان پروستات در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..