تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای زود هنگام مدیران شهردای تهران کذب است

تکذیب استعفای زود هنگام مدیران شهردای تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، در پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر اظهار داشت:  خبرهایی مبنی بر اینکه برخی از مدیران شهرداری در حال رفتن از شهرداری هستند در رسانه ها مطرح شده که این خبر را تکدیب می کنم. به جز یکی از معاونان که پیش از عیدنوروز در خواست استعفا داده بود که به درخواست شهردار تا پایان انتخابات از استعفا صرف نظر کرد، تمام مدیران شهری در سمت خود مشغول به کار هستند.

وی افزود: یک برنامه 2 ماهه در شهرداری داریم و پروژه هایی باید افتتاح شود و تمام برنامه‌ها با هدف خدمت رسانی و انتقال تجربه در حال اجرا هستند و این موضوع در دستور کار آقای قالیباف هم قرار دارد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران در رابطه با فروش باشگاه سوارکاری سمند گفت: باشگاه سوارکاری سمند با مساحت 4 هزار و 700 متر دارای کاربری ورزشی است و فقط سازمان آب برای احداث پروژه فشارشکن درخواست داشته که این ورزشگاه را برای مدتی در اختیار داشته باشد که هنوز با آن موافقت نشده و قصد واگذاری آن را به هیچ شخص حقیقی و حقوقی نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای زود هنگام مدیران شهردای تهران کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..