تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه سه شنبه 2 خرداد 1396

فال روزانه سه شنبه 2 خرداد 1396

 

متولد فروردین : برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

 

متولد اردیبهشت : امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

 

متولد خرداد : امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

 

متولد تیر : شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود. ﺁبان شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

 

متولد مرداد : عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

 

متولد شهریور : شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

 

متولد مهر : شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

 

متولد آبان : شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

 

متولد آذر : شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

 

متولد دی : شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

 

متولد بهمن : سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

 

متولد اسفند : اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه سه شنبه 2 خرداد 1396»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..