تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان با متهم کردن ایران لشکر کشی راه انداخته

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از اعتلاف شوم عربستان گفت و عنوان کرد: عربستان می‌خواهد نقش صدام را ایفاء کند و مسئولان کشور باید ائتلاف جدید علیه ایران را جدی بگیرند.

رضایی نوشت:

"ائتلاف شوم. عربستان در ابتدای انقلاب اسلامی به جای دوستی، کشورهای حوزه خلیج فارس را تحت عنوان شورای همکاری در مقابل ایران سازماندهی کرد وموضوع سه جزیره را دستاویز مخالفت خوانی خود و آن‌ها با ایران قرار دارد. نتیجه این رفتار، تحریک صدام وجنگ هشت ساله بود. عربستان امروز هم پس از بیداری اسلامی درمصر و منطقه، پارا جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و امریکا روی آورده و با متهم کردن ایران، لشگر کشی جدیدی راه انداخته است؛ با این تفاوت که دیگر صدامی در منطقه نیست و عربستان شاید بخواهد خود، نقش صدام را هم ایفا کند. مسئولان کشور این ائتلاف را جدی بگیرند."

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان با متهم کردن ایران لشکر کشی راه انداخته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..