تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه ظریف به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران +توئیت

کنایه ظریف به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران+ توییتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین سفر خارجه ترامپ پس از ریاست جمهوری اش در ایالات متحده آمریکا به عربستان خواهد بود، این خبر در محافل سیاسی باتاب های و واکنش های گسترده ای داشت و همانطور که پیش بینی می شد با کارنامه ای که سعودی ها در تامین اهداف آمریکا داشتند حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

ترامپ در دیدار با مقامات سعودی و در روند برگزاری نشست اسلامی- آمریکایی در ریاض، پایتخت عربستان سخنان سخیفی را علیه ایران بیان کرده بود و مدعی شد ایران مسئول بخش اعظمی از بی‌ثباتی در خاورمیانه است. ایران شبه‌نظامیانی که خشونت را در منطقه گسترش می‌دهند تجهیز و تامین مالی می‌کند.

محمدجواد ظریف وزیر امورخ ارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نسبت به این سخنان واکنش نشان داد و نوشت: " ترامپ از آن پایگاه دموکراسی و میانه‌روی (عربستان)، به ایرانی که تازه انتخاباتی واقعی داشته حمله کرد. این سیاست خارجی است یا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان؟".

کنایه ظریف به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران+ توییت 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه ظریف به سخنان سخیف ترامپ علیه ایران +توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..