تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای قالیباف مدیر اجرایی قوی است/ از نیروهای کارآمد اصولگرا می‌توان در دولت دوازدهم استفاده کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 2 خرداد 96) در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران طی سخنانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه موضوع ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات آیا در دولت جدید ختم به خیر خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: قاعدتا با توجه به پشتوانه مردمی که روحانی امروز دارد و خواست مردم که در اکثر اجتماعات انتخاباتی هم این موضوع را مطرح کردند هم در رابطه با ممنوع‌التصویری و همچنین حصر خانگی باید بگوییم اکنون فرصت خوبی است که در دولت دوازدهم این مسئله حل شود.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا طرف مقابل از این دعوت و به کار گیری نیروهای کارآمد در این دولت استقبال می‌کند یا خیر، افزود: ما خیلی امیدوار نیستم که به این پیشنهاد ما عمل کنند، اما از نظر من باید روی این موضوع تاکید کنیم و توجه کنیم اگر انجام شود خیلی به نفع کشور است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در باره اینکه دولت می‌تواند از رقبای انتخاباتی خود در کابینه استفاده کند، یادآور شد: به نظرم اگر این کار صورت بگیرد که خیلی خوب است که افراد کارآمد طرف مقابل استفاده شود. به هر حال آقای قالیباف مدیر اجرایی قوی است که می‌توان از او استفاده کرد. البته از دیگر نیروهای کارآمد اصولگرا نیز می‌توان در دولت دوازدهم استفاده کرد.

اظهار داشت: روشی که اکنون در کشور صورت می گیرد این است که هر دولتی روی کار می‌آید نیروهای طرف مقابل را کنار می‌گذارد این روش خوبی نیست.

وی افزود: بسیاری از دشمنی‌ها و مخالفت‌ها ناشی از همین مطلب است که آنها در قدرت شریک نیستند لذا شروع به مخالفت کردن می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ اگر ما از نیروهای خوب طرف مقابل هم استفاده کنیم نوعی همدلی در کشور ایجاد می‌شود و بسیاری از مشکلات حل خواهند شد و اصلاح امور بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/OWDO0E



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای قالیباف مدیر اجرایی قوی است/ از نیروهای کارآمد اصولگرا می‌توان در دولت دوازدهم استفاده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..