تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت پیگیری پس از حادثه را مقدم بر پیشگیری می‌داند/دریافت بودجه از مسئولان برای مناطق حادثه‌دیده نیازمند لابی‌گری است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره سیل استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ساکنین مناطق سیل‌زده علاوه بر از دست دادن مسکن کار خود را نیز از دست می‌دهند،‌ گفت: در این میان ضعف تجهیزات در امدادرسانی نیز نوید بر علت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ضعف اطلاع‌رسانی و امدادرسانی به ویژه در مناطق صعب‌العبور بحران سیل را تشدید می‌کند بر لزوم توجه به این مسأله در حوادث بعدی تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به بافت‌های فرسوده و واحدهای غیراستاندارد و اختصاص بودجه مناسب برای بهسازی این گونه واحدها یک ضرورت است.

همچنین حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب نیز در سخنان خود با انتقاد از اینکه پس از بروز حوادث و سوانح باید بودجه را از طریق لابی کردن با مسئولان دریافت کرد و به مناطق حادثه‌دیده اختصاص داد، اظهار داشت: در دولت پیگیری پس از حادثه مقدم بر پیشگیری از حادثه است. 

وی از دریافت بودجه برای اختصاص مناطق حادثه‌دیده به عنوان یک معضل بزرگ نام برد و افزود: دو لایحه مدیریت بحران و لایحه صندوق بیمه حوادث کشاورزی باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمی‌شود تنخواه‌گردان خارج از شمول برای کنترل و پیشگیری از حوادث به وزارت کشور اختصاص داد. 

به گزارش فارس، رحیم زارع نماینده مردم آباده و بوانات پس از گزارش کمیسیون عمران در صحن علنی، گفت: هلال‌احمر و قرارگاه‌های امدادی یک سیستم واحد هستند اما جزیره‌های غیرمنسجم می‌باشند. 

نماینده آباده بر ضرورت اختصاص ردیف مستقل برای این قبیل حوادث از سوی مجلس تأکید کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5C34QQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت پیگیری پس از حادثه را مقدم بر پیشگیری می‌داند/دریافت بودجه از مسئولان برای مناطق حادثه‌دیده نیازمند لابی‌گری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..