تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها پرونده بین‌المللی سپاهان مربوط به کیست؟

به گزارش افکارنیوز،

در حال حاضر تنها یک پرونده در دادگاه‌های بین‌المللی ورزشی دارد. این پرونده که در حال رسیدگی است مربوط به مارسیو پاسوس است. این بازیکن برزیلی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ چهاردهم به سپاهان پیوست. با اینکه پاسوس با سپاهان قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرده بود اما عمر حضور او در نصف جهان فراتر از یک نیم‌فصل نرفت. پاسوس که پس از کنار گذاشته شدن از سوی سپاهان مدتی بدون تیم بود اکنون عضو تیم ABC است و در سری B فوتبال برزیل روزگار می‌گذراند.

حضور پاسوس در سپاهان به اندازه‌ای کوتاه و کمرنگ بود که حتی بسیاری از هواداران پیگیر سپاهان هم احتمالاً به زحمت او را به خاطر می‌آورند اما جذب این هافبک دفاعی در آن زمان اکنون به بزرگ‌ترین دردسر بین‌المللی سپاهان بدل شده است

البته از آنجا که این پرونده در حال رسیدگی است و منجر به صدور رأی علیه سپاهان نشده مشکلی برای باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات پیش رو به وجود نخواهد آورد یعنی سپاهان برخلاف بسیاری از رقبای لیگ برتری مجاز به جذب بازیکن یا مربی جدید خارجی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها پرونده بین‌المللی سپاهان مربوط به کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..