تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله خونبار طرفداران حزب نازی به یک مخالف +فیلم

شما می توانید نمونه ای واضح از عقاید افراطی گری را در رفتار وحشیانه حامیان این فرقه مشاهده کنید که چطور با ایجاد رعب و حشت به خانه این مرد حمله و پس از آن یک جای سالم در بدن او باقی نگذاشتند و به قولی مرد روس را به خاک و خون کشیدند.

گفتنی است نماد حزب نازی صلیبی شکسته در زمینه ای از  رنگ های سیاه ، سفید و قرمز بوده که برگرفته  از رنگ‌های قدیمی پرچم آلمان است، همچنین نازی ها مخالف دموکراسی و موافق نظام سرمایه داری هستند که به طور کل می توان آن را نوعی از فاشیسم دانست.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله خونبار طرفداران حزب نازی به یک مخالف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..