تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




70 درصد موتورسیکلت های پایتخت فرسوده هستند/ مراجعه سالانه 200 دستگاه موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی

حسینی منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

70 درصد موتورسیکلت های پایتخت فرسوده هستند/ مراجعه سالانه 200 دستگاه موتورسیکلت به مراکز معاینه فنیسید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: قرار است تا در خصوص الزام موتورسیکلت ها به داشتن معاینه فنی تصمیماتی گرفته شود اما هنوز این موضوع جدی نیست. وی با بیان اینکه شهر تهران 5 مرکز معاینه فنی پذیرش موتورسیکلت دارد، افزود: در حال حاضر 10 خط در 5 مرکز ویژه معاینه‌فنی موتورسیکلت‌ها وجود دارد و قرار است معاینه فنی موتورسیکلت ها به سامانه سیمفا متصل شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: در شهر تهران 3 میلیون موتورسیکلت داریم که تعداد بسیاری از موتورسیکلت ها فاقد پلاک هستند و یا از شهرستان‌های دیگر به تهران آورده شده‌اند.

حسینی منش با اشاره به فرسوده بودن 70 درصد موتورسیکلت های تهران گفت: در حال حاضر تاریخ تولید حدود 2 هزار و 500 موتورسیکلت بالای 7 سال می گذرد و به سن فرسودگی رسیده اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در پایان گفت: میزان مراجعه موتورسیکلت ها به مراکز معاینه فنی بسیار ضعیف است و برابر آمار 200 دستگاه در سال برای انجام تست و دریافت برگه معاینه فنی به این مراکز مراجعه می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «70 درصد موتورسیکلت های پایتخت فرسوده هستند/ مراجعه سالانه 200 دستگاه موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..