تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگرانی که با «دی روز» می‌آیند

خبرگزاری ایسنا: بازیگران جدید پروژه تئاتری «دی‌روز» به کارگردانی علی سرابی معرفی شدند.

بازیگرانی که با «دی روز» می‌آیند

«دی روز» عنوان پروژه‌ای نمایشی به کارگردانی علی سرابی است که به زودی با حضور بازیگران عرصه نمایش به مدت پنج شب از 18 تا 22 خردادماه در سالن اصلی تئاترشهر خوانش و اجرا خواهد شد.

در این اثر بیش از 40 بازیگر تئاتر و سینما حضور خواهند داشت که بابک کریمی، رویا تیموریان، نازنین بیاتی و مهرداد صدیقیان به عنوان بازیگران و نقش‌خوانان جدید این پروژه معرفی شده‌اند.

در روزهای گذشته حضور رویا نونهالی، امیر آقایی، سحر دولتشاهی، پریناز ایزدیار هم در این پروژه قطعی شده بود.

«دی روز» پروژه‌ای نمایشی است که در آن پنج نمایشنامه از نویسندگان بزرگ تئاتر ایران در دهه هشتاد همچون «افرا» بهرام بیضایی، «کوکوی کبوتران حرم» علیرضا نادری، « تهران زیر بال فرشتگان» نادر برهانی مرند، «در مصر برف نمی بارد» محمد چرمشیر و «یک دقیقه سکوت» اثر محمد یعقوبی خوانش و 10  تا 15 دقیقه از هر اثر بصورت کاملا مینیمال اجرای صحنه‌ای خواهد شد.

این پروژه در پنج شب متوالی و با یک اجرا در هر شب در سالن اصلی تئاتر شهر برپا خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران « دی روز» عبارتند از: کارگردان: علی سرابی، طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی، آهنگساز: فردین خلعتبری، مجری طرح: نورالدین حیدری‌ماهر، مشاوره پروژه: صمد طالقانی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانه، منشی صحنه: شیما مرادی، مدیر صحنه: محمدرضا آل طاها ، داوود ونداده، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، عکاس و مجری تبلیغات: پیام ایرایی، گرافیست: سپیده رجبی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگرانی که با «دی روز» می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..