تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم طبس پیروزی مجدد دکتر روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در این جشن که قشرهای مختلف مردم شرکت داشتند، گفت: مردم با حضور یکپارچه در شعبه های اخذ رای بار دیگر قدرت و انسجام ملی خود را در نظام اسلامی به جهانیان نشان دادند که در ایران حکومت مردم سالاری دینی حاکم است.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: امروز اقتدار و امنیت در پای صندوق های رای به دست می آید و مردم شهرستان طبس با حضور 93.6 درصدی پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و شهرستان طبس افزودند.
وی ادامه داد: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تصور می کنند امنیت در گرو خرید سلاح و بمب و قرارداد 110 میلیارد دلاری با ابرقدرت و پدرخوانده شان به دست می آید ایرانیان ثابت کردند امنیت از حضور مردم در صحنه های مختلف و پای صندوق های رای به دست می آید.
فرماندار ویژه طبس بیان کرد: این مردم به کشورهایی که هنوز الفبای دموکراسی را در منطقه نمی دانند یاد دادند، آنها باید از حضور مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف درس بگیرند.
وی با تبریک انتخاب مجدد دکتر روحانی به ریاست جمهوری افزود: بسیار خوشحال و خرسندیم از اینکه آقای روحانی مجددا انتخاب شد، اکنون مسئولیت ما به مراتب سنگین تر از گذشته شده است.
طلایی مقدم ادامه داد: در شهرستان طبس با وجود اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای که انجام شد، هنوز در بخش های مختلف به ویژه در تولید و اشتغال، کسب و کار، راه ها، وضعیت درمانی و بهداشتی مسائل و مشکلات و محرومیت های زیادی وجود دارد.
وی بیان کرد: حالا، عصر سازندگی، وفاق و همدلی است و به حضور همه مردم طبس برای رسیدن به چشم انداز و اهداف توسعه شهرستان نیاز داریم.
فرماندار طبس بیان کرد: رهبری در کشور متعلق به همه،ار کان نظام نیز متعلق به همه ایرانیان رئیس جمهوری نیز متعلق به همه مردم ایران است.
وی از مسئولان ستادهای تبلیغات شوراها و ریاست جمهوری و هواداران آنها برای ایجاد شور انتخاباتی تشکر کرد.
معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و کسانی که کار شمارش آرا را بر عهده داشتند و به نحو مطلوب امانتداری کردند و با تمکین به قانون انتخابات را سالم و با شکوه رقم زدند، تشکر می کنم.
وی بیان کرد: در زمان تبلیغات نامزدها در روز اخذ رای و پس از اعلام نتایج در برگزاری جشن پیروزی ، ماموران انتظامی تلاش بسیار خوب و شایسته ای کردند جا دارد از تلاش شبانه روزی آنها تشکر و قدردانی شود.
شهرستان طبس با 72 هزار نفر جمعیت و 57هزار کیلومتر مربع مساحت بزرگترین شهرستان ایران و خراسان جنوبی است.
دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 57 درصد از مجموع 41میلیون رای بار دیگر برای چهار سال به ریاست جمهوری ایران انتخاب شد.
شهر طبس در 270کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7217*2047* خبرنگار - سجاد نجفی* انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم طبس پیروزی مجدد دکتر روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..