تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای کودک خردسال لحظاتی پیش از غرق شدن + فیلم

نجات معجزه آسای کودک نوزاد در حال غرق شدن + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی دوربین مدار بسته ای که به تازگی منتشر شده است  نجات جان یک پسر خردسال را در واپسین لحظات پیش از غرق شدن در شهر " ژائویان " در شرق چین به تصویر می کشد. این کودک  در استخر خانگی کوچک و داخل یک حلقه بادی شنا برای شنا کردن قرار داده شده بود که ناگهان تا آستانه مرگ پیش رفت. 

در این ویدئو دیده می شود بدلیل واژگون شدن  حلقه بادی شنا این کودک به مدت 72 ثانیه در حالتی که پاهایش در آسمان و سرش زیر آب است قرار  می گیرد. این کودک در حالی که پاهایش در هوا قرار دارد  و شدیدا آنها را تکان می دهد در جدال با مرگ دیده می شود. 

یکی از خدمتکاران بطور اتفاقی متوجه این اتفاق شده و با بیرون کشیدن این کودک بیچاره از استخر، ناجی جان وی می شود. سرانجام این کودک بطور معجزه آسایی از مرگ گریخته و جان سالم بدر می برد. هنوز مشخص نیست که والدین این کودک این خدمتکاران را بخاطر کوتاهی در مراقبت از  فرزند خود مورد توبیخ قرار داده باشند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای کودک خردسال لحظاتی پیش از غرق شدن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..