تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد نامزد بازمانده از شورای شهر از اصلاح‌طلبان

به گزارش افکارنیوز،

 "اسماعیل دوستی" عضو اصلاح‌طلب دوره چهارم شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه اگر لیست امید در انتخابات شوراها براساس رزومه، تجربه و شایستگی جمع‌بندی می‌شد نام بنده باید در آن قرار می‌گرفت، گفت: حال باید از عارف و شورای عالی سیاستگذاری بپرسید که چرا نخواستن من در لیست امید حضور داشته باشم.

داوطلب انتخابات دوره پنجم شورای شهر تاکید کرد: البته بدون حمایت لیست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و هیچ جریانی توانستم حدود 92 هزار رای در انتخابات شوراها داشته باشم که از این بابت سپاسگزار مردم هستم.

شایان ذکر است؛ اسماعیل دوستی نتوانست موفق به حضور در دوره پنجم شورای شهر تهران شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد نامزد بازمانده از شورای شهر از اصلاح‌طلبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..