تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 63 نفر در پارتی شبانه در مشهد

معاون دادستان مشهد از دستگیری ۲۸ مرد و ۳۵ زن در یک پارتی شبانه خبر داد.

 معاون دادستان مشهد از دستگیری ۲۸ مرد و ۳۵ زن در یک پارتی شبانه خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، قاضی حسن حیدری در مشهد مقدس اظهار داشت: با تلاش پلیس امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی شب گذشته در منطقه شیرحصار واقع در جاده سنتو مشهد، پس از هماهنگی با معاون دادستان خراسان رضوی، 28 مرد و 35 زن در یک پارتی دستگیر شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در این زمینه 10 اکیپ اعزام شده بودند گفت: از محل حضور این افراد، 7 شیشه مشروب خارجی، 11 شیشه استفاده شده کشف شد و 33 خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند و 36 عدد گوشی نیز کشف شد و ماموران به علت فرار چند تن مجبور به استفاده از تیراندازی هوایی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 63 نفر در پارتی شبانه در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..