تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلیب سرخ جهانی: بیماری وبا در یمن تاکنون 350 قربانی گرفته است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ کمیته بین المللی صلیب سرخ از افزایش قربانیان ناشی از ابتلا به بیماری وبا در یمن به 350 نفر خبر داد.
دومینیک استیل هارت مسئول عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ روز دوشنبه گفت تعداد قربانیان بیماری وبا در یمن به 350 نفر و تعداد افراد مبتلا به این بیماری در یمن نیز به حدود 30 هزار نفر رسیده است.
این مسئول صلیب سرخ هشدار داد میزان سرعت شیوع بیماری وبا در یمن بسیار نگران کننده است. وی تاکید کرد همه یمنی ها تقریبا تحت تاثیر این بیماری هستند.
هارت تاکید کرد صلیب سرخ درچارچوب تلاش ها برای جلوگیری از شیوع بیماری وبا فعالیت هایی از قبیل تامین آب آشامیدنی سالم و نظافت در هفت زندان و 11 بیمارستان انجام می دهد.
وی افزود 17 میلیون یمنی نیازمند به دریافت کمک های انسانی فوری هستند و 10 میلیون یمنی در معرض خطر گرسنگی قرار دارند.
سازمان بهداشت جهانی پیش از این تعداد قربانیان ناشی از ابتلا به بیماری وبا در یمن را 332 نفر اعلام کرده بود.
با توجه به ادامه جنگ و درگیری بین گروه انصار الله و متحدان آن با نظامیان وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن، اوضاع بهداشتی و امنیتی در شهرهای مختلف این کشور بسیار نامطلوب است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلیب سرخ جهانی: بیماری وبا در یمن تاکنون 350 قربانی گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..