تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت‌های والیبال ساحلی استان قم از 4 خرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، برای دومین سال پیاپی رقابت‌های والیبال ساحلی استان در حالی آغاز می‌شود که باوجود ظرفیت‌هایی در این رشته استان قم هیچ زمین ساحلی استانداردی را ندارد.

با توجه به برگزاری رقابت‌های ساحلی آسیا که اکثر رشته‌ها را به این شکل تبدیل کرده‌اند می‌تواند یک موقعیت خوب برای بروز استعدادهای مختلفی باشد.

از همین رو یکی از رشته‌هایی که در استان قم می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، والیبال ساحلی است.

از بدو ورود این رشته در استان قم، برای دومین سال پیاپی است که مسابقات آن به‌طور منظم و منسجمی برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده هشت تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات والیبال ساحلی مردان استان قم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان از روز چهارم خردادماه با حضور هشت تیم در زمین ساحلی ایستگاه آتش‌نشانی جمکران برگزار خواهد شد.

مسابقات والیبال ساحلی مردان استان با عنوان گرامیداشت شهدای آتش‌نشان از روز چهارم خردادماه با حضور هشت تیم در زمین ساحلی ایستگاه آتش‌نشانی جمکران شروع به‌کار خواهد کرد

این دوره از بازی‌ها در دو گروه چهار تیمی در حالی پیگیری خواهد شد که برگزاری آن با تعامل و مشارکت بین هیئت والیبال استان و زمین ساحلی آتش انجام می‌شود که ازاین طریق از ظرفیت‌ها شهرداری استفاده شود.

تیم‌های حاضر در مسابقات ساحلی استان که در دو روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری یعنی چهارم و پنجم در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر روبرو خواهند شد  در گروه «الف» متشکل ازآقامحمدی، فدک، آتش‌نشانی و آکادمی وحدت و درگروه «ب» کریمه، الماس ارشه، شهرداری و خانه تاریخی یزدان پناه حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت‌های والیبال ساحلی استان قم از 4 خرداد آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..