تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای خرید فوتبال دستی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر علاقمند به خرید کالا ایرانی هستید باید بین 250 تا سه میلیون تومان و اگر کالای خارجی پسند هستید تا شش میلیون تومان باید هزینه خرید فوتبال دستی کنید.
 
کمترین قیمت فوتبال دستی، مربوط به فوتبال دستی های ساخت ایران است که در حدود 200 تا 300 هزار تومان قیمت دارند. با هزینه نزدیک به یک میلیون تومان هم می تواند تعداد زیادی از فوتبال دستی های ایرانی را خرید کنید.
 
هرچه قیمت ها بالاتر می رود تعداد سازندگان کمتر می شود و واردات فوتبال دستی بیشتر. فوتبال دستی های خارجی گران قیمت ترین فوتبال دستی های بازار هستند که باید برای خرید آنها تا سقف شش میلیون تومان هزینه کرد.
 
جدول زیر قیمت فوتبال دستی را در بازار نشان می دهد.
 

برای خرید فوتبال دستی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت

منبع:میزان

 
انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای خرید فوتبال دستی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..