تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد بی شرمانه شاهزاده سعودی به دختر ترامپ !

یک شاهزاده سعودی از ایوانکا دختر متأهل رییس جمهور آمریکا که در عربستان به سر می برد، خواستگاری کرده است!

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛فعالان شبکه های اجتماعی ویدیوی یک شاهزاده سعودی به نام بدر بن فهد بن عبدالله الرویثی را منتشر کردند که در آن از ایوانکا دختر دونالد ترامپ Trump رییس جمهور آمریکا خواستگاری کرده است.

 

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که این شاهزاده سعودی در این ویدیو با استفاده از سفر  ترامپ به ریاض، از ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی خواست تا ایوانکا را با اینکه متاهل است، برایش خواستگاری کند.

 

ایوانکا که دارای چند فرزند است، مشاور پدرش نیز می باشد. وی همچنین در این سفر با همراه شوهرش که یک یهودی است، پدرش را همراهی می کند.

العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد بی شرمانه شاهزاده سعودی به دختر ترامپ !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..