تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت کارشناس زبده موشکی تروریستهای سوری +عکس

تروریست

منابع رسانه ای وابسته به گروه های تروریستی تکفیری از هلاکت بزرگترین متخصص موشکهای ضدزره گروه ارتش آزاد خبر داده اند.

به گزارش مشرق، علاء الرحمون یکی از زبده ترین شلیک کننده های تاو ازگروهک تروریستی تکفیری جیش النصر مقابل منزلش در شهر کفربطیخ واقع در حاشیه جنوبی استان ادلب سوریه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله  بهلاکت رسید. وی افسر فراری ارتش سوریه با درجه ستوان یکمی بود که در روزهای نخستین بروز بحران در کشورش از محل خدمت خود گریخته و نقش پررنگی در جنایات گروه های تکفیری ایفا کرد. 

لازم به ذکر است که استان ادلب سوریه طی سه سال گذشته در پی سیطره کامل ائتلاف جیش الفتح متشکل از دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده صحنه موج وسیعی از ترورها و درگیری های داخلی میان گروه های مسلح بوده که هزاران کشته و زخمی برجای گداشته است. از داعش و النصره بعنوان متهمین ردیف نخست این ترورها نام برده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت کارشناس زبده موشکی تروریستهای سوری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..