تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره ملی پوش پرسپولیس دوساله بست

به گزارش افکارنیوز،

کمال کامیابی نیا قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است و قرار بود که وی در صورت پیشنهاد خوب خارجی لژیونر شود اما به علت جراحی کتفش به مدت دو ماه از میادین دور است و نمی تواند در تست پزشکی برای حضور در تیم خارجی شرکت کند.

براین اساس وی با مسئولان پرسپولیس به توافق نهایی دست یافت و قرار است قرارداد خود را به مدت 2 سال تمدید کند.

جدایی احتمالی کامیابی نیا دغدغه اصلی برانکو بود که با تفاهم صورت گرفته نگرانی سرمربی پرسپولیس هم در پست هافبک دفاعی هم برطرف شد.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: کامیابی نیا یکی از بازیکنان شاخص تیم است و برانکو خواستار تمدید قرارداد این بازیکن بود که در نهایت موفق شدیم رضایت این بازیکن جلب کرده و به زودی قراردادش را دو ساله تمدید می کنیم.

به هر حال با تمدید قرارداد کامیابی نیا و بازگشت نوراللهی خط میانی پرسپولیس برای فصل بعد تقویت می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره ملی پوش پرسپولیس دوساله بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..