تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهای طلایی افزایش تمرکز در فصل امتحانات

راهکارهای طلایی افزایش تمرکز در فصل امتحاناتاعظم ذوالفقاری روانشناس در گفتگو با خبرنگارحوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهمیت رعایت نکاتی در فصل امتحانات برای افزایش تمرکز دانش آموزان اظهار داشت: والدین باید توجه داشته باشند که میهمانی را در فصل امتحانات تا حد امکان کاهش دهند چرا که سطح تمرکز دانش آموز در فضای شلوغ کاهش پیدا می کند.

ذوالفقاری با بیان اینکه تمرین و مطالعه یکی از راه های موفقیت در امتحانات است،افزود: والدین هم می توانند با یادآوری توانایی واستعدادهای فرزندشان در افزایش میزان موفقیت وی تاثیر گذار باشند 

 وی اضافه کرد : خانواده ها باید برنامه های تفریحی و سفرهای خود را به بعد از امتحانات موکول کنند چرا که استرس امتحان مانع از لذت بردن فرزندتان از طبیعت و سفز می شود. 

ذوالفقاری تاکید کرد:والدین باید تفریح کوتاه مدت را در زمان امتحانات فرزندان در نظر بگیرند  چرا که یکنواختی زمان امتحانات انر‍‍‍زی دانش آموزان را تضعیف کرده و نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهای طلایی افزایش تمرکز در فصل امتحانات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..