تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 20 درصدی قیمت پیاز در اصفهان/ قیمت میوه‌های نوبرانه کاهش می‌یابد

محمد صادقی‌ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون آخرین نوسانات قیمت در بازار میوه و تره‌بار اصفهان اظهارداشت: قیمت پیاز به دلیل جابه‌جایی فصل و گرمای هوا و به اتمام رسیدن پیازی که از جیرفت وارد می‌شد، حدود 20 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در اصفهان هم افزود: قیمت زردآلو از 12000 تا 6000 تومان در میدان میوه و تره‌بار اصفهان به فروش می‌رسد و گیلاس هم 15000 تومان است که قیمت آن باتوجه به کیفیت این میوه بیشتر می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان با بیان اینکه هم اکنون با کمبود سیب‌زمینی در بازار مواجه نیستیم، تصریح کرد: به‌زودی سیب‌زمینی اصفهان برداشت می‌شود و با مشکلات احتمالی کمبود این محصول در استان مواجه نمی‌شویم، چون پیش از این از دزفول و گرگان وارد می‌شد و به دلیل صادرات بالا در حال حاضر دیگر امکان تأمین سیب‌زمینی از این دو شهر برای ما وجود ندارد.

وی در مورد نوسان قیمت در فروش میوه و سبزی در اصفهان با توجه به گرم شدن هوا گفت: قیمت میوه‌های سردرختی‌ همچون زردآلود ، آلوچه و گیلاس کاهش پیدا می‌کند.

ریاحی با بیان اینکه برخی از کشاورزان درجه بندی محصول را انجام نمی‌دهند که این به ضرر کشاورز است، افزود: مشکل خاصی در بازار میوه و تره‌بار اصفهان نداریم و قیمت‌ها درمقایسه با عید نوروز و بعد از آن تفاوت چندانی نداشته است.

وی قیمت هر کلیو لیموترش نوبرانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان را 10000 تومان اعلام و بیان کرد: روزهای نخست لیموترش نوبرانه هر کیلو 14 تا 12000 تومان بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 20 درصدی قیمت پیاز در اصفهان/ قیمت میوه‌های نوبرانه کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..