تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام:تمرکز بازیکنانمان عامل اصلی پیروزی ما بود

به گزارش ایرنا، مهران شاهین طبع روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش در دومین بازی مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمه اول بازی مشکل دفاعی داشتیم و با توجه به فشاری که حریف به ما وارد کرد قدری در کار حمله ضعیف ظاهر شدیم.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام با بیان این که در نیمه اول بازی بازیکنان آبادان به خوبی بازی را کنترل کردند افزود: این امر موجب شد که آن ها در نیمه نخست در کارهای هجومی بهتر ظاهر شده و پیروز میدان شوند.
وی عنوان کرد: اما در نیمه دوم دفاع خود را سر و سامان دادیم و توانستیم امتیازات بهتری کسب کنیم. در کوارتر سوم بازی عملکرد بچه های تیم به مراتب بهتر شد و توانستیم اختلاف امتیازات را بیشتر کنیم.
شاهین طبع ادامه داد: هر چه بازی به جلوتر می رفت تمرکز بازیکنان ما بیشتر می شد و این موضوع باعث شد که پیروز میدان شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که بازی سوم دو تیم را چگونه ارزیابی می کنید افزود: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و نمیتوان از الان پیش بینی بازی بعد را کرد اما آن چیزی که مشخص است تیمی که در شرایط بهتری باشد و در واقع تیم تر باشد، پیروز میدان خواهد بود.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام گفت: قطعا ما تمام تلاش خود را برای بازی بعد انجام خواهیم داد و به دنبال کسب پیروزی در بازی سوم هستیم اما باید گفت همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد.
وی در خصوص تماشاگران تیم پتروشیمی بندر امام افزود: تماشاگران ما امروز سنگ تمام گذاشتند و هر چه در توان داشتند ما را تشویق کردند. قطعا حضور آن ها نقطه قوتی برای ما بوده و در پیروزی های ما بسیار موثر هستند.
دیدار دوم بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در مرحله فینال باید برای 84 بر 62 پتروشیمی به پایان رسید.
دیدار سوم این دو تیم روز پنجشنبه به میزبانی پالایش نفت آبادان برگزار خواهد شد.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام:تمرکز بازیکنانمان عامل اصلی پیروزی ما بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..