تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم استقلال خوزستان: کار سختی مقابل پر افتخار ترین تیم آسیا داریم

به گزارش ایرنا، سید سیروس پورموسوی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: با تمام احترامی که برای حریف قایل هستیم باید بگویم که بازی فوتبال غیر قابل پیش بینی است لذا امیدوارم با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی پیروز میدان شویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ضمن تشکر از دولت عمان و فدراسیون این کشور که در برگزاری این مسابقه به ما کمک کردند، افزود: به پاس همکاری فدراسیون عمان، و با تصمیم مسولان باشگاه مبلغ تماشای این بازی را که تقریبا شش ریال بود به چهار ریال کاهش دادیم تا تماشاگران بیشتری از بازی دیدن کنند.
وی با اشاره به این که بعد از بازی با الجزیره به‌ مدت چهار روز تمرینات تیم را جهت استراحت تعطیل کردیم افزود: یک سوءتفاهم کوچکی در باشگاه پیش آمد که با درایت مدیریت باشگاه و مسولان استان حل شد و برای دیدار فردا بدون این که بازیکن غایبی داشته باشیم وارد میدان می شویم.
پورموسوی با بیان این که طبیعی است که در هر تیمی مشکلاتی پیش آید اما مهم این بود که قبل از سفر به عمان بدون این که به این لطمه ای وارد شود مشکل برطرف شد.
وی با اشاره به این که بازیکنان استقلال خوزستان در بازی فردا با قلبشان بازی می‌کنند افزود: وقتی که جواز حضور در جام قهرمانان آسیا را کسب کردیم کسی باور نمی‌کرد که تیم استقلال خوزستان بتواند از گروه خودش صعود کند اما خدا را شکر که با تلاش بازیکنان توانستیم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنیم.
وی با اشاره به این که سعی می کنیم یکی از بهترین بازی‌های تیم استقلال خوزستان را بندرماهشهر می گذاریم افزود: بازی برابر هر حریفی در جام قهرمانان آسیا دشوار است و ما به خوبی از این موضوع اطلاع داریم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در شهر مسقط عمان برگزار می شود.
6002خبرنگار: محمد شاکری**انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم استقلال خوزستان: کار سختی مقابل پر افتخار ترین تیم آسیا داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..