تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین/ مردم پرچم آمریکا و آدمک ترامپ را به آتش کشیدند

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، مردم فلسطین در جنوب غزه همچینین با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود که آمریکا و اسرائیل محور تروریسم است به ورود رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی اعتراض کردند.
پیشتر نیز مردم فلسطین در قلندیا در کرانه باختری با دست داشتن پلاکاردهایی علیه ترامپ، در حمایت از اسیران فلسطینی که در اعتصاب غذا هستنند، اعتراض کردند که با یورش نطامیان صهیونیست شماری از آن ها زخمی شدند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و هیات همراه وی روز دوشنبه مستقیما و برای اولین بار در تاریخ از فرودگاه ریاض پرواز و وارد سرزمین های اشغالی شد.
ترامپ سپس با رووین ریولین رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی دیدار و به عنوان نخستین رئیس جمهور آمریکا از دیوار غربی (دیوار ندبه) در بیت المقدس بازدید کرد.
شبک**9365**1917**مترجم: رضا میرزائی* انتشار دهنده: سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین/ مردم پرچم آمریکا و آدمک ترامپ را به آتش کشیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..