تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیرکل سازمان ملل به ملت ایران و حسن روحانی تبریک گفت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه پیروزی دکتر «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در همین راستا «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در گفتگو با خبرنگاران در مقر این سازمان در نیویورک اعلام کرد که گوترش به رئیس جمهور حسن روحانی و همچنین مردم ایران تبریک می گوید.

بنا بر اعلام دوجاریک، دبیرکل سازمان ملل همچنین نسبت به همکاری با حسن روحانی در خصوص موضوعات دارای اهمیت بین ایران و سازمان ملل ابراز امیدواری کرده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیرکل سازمان ملل به ملت ایران و حسن روحانی تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..