تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چینی:تکل العین مثل تکل راموس بازیکن رئال بود/اخراج اسماعیلی درست بود

چینی:تکل العین مثل تکل راموس بازیکن رئال بود/اخراج اسماعیلی درست بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی چینی مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود استقلال توانست فشار بیاورد به ویژه در گل آخر که اثرگذار بود و ما توانستیم به برتری برسیم. العین هم فشار آورد اما استقلال با این هواداران آزادی را برای العین تبدیل به جهنم کرد. استقلال و پرسپولیس با این هواداران آزادی را برای تیم‌های عربی جهنم می‌کند و این تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس کم می‌آورند.
 
مربی استقلال درباره آخرین وضعیت امید ابراهیمی عنوان کرد: قرار است فردا نوروزی پزشک تیم از او تست بگیرد تا مشخص کند که آیا وی می‌تواند در بازی برگشت تیم ما را همراهی کند یا خیر. ما امروز به او بازی ندادیم تا مصدومیتش تشدید نشود.
 
چینی در مورد اخراج بازیکن حریف نیز اظهار داشت: تکل العین مثل تکل راموس بازیکن رئال بود. درباره محسن کریمی هم اعتقاد دارم موقعیت تک‌به‌تک او به هیچ وجه آفساید نبود.
 
وی درباره اخراج فرشید اسماعیلی نیز گفت:به نظرم اخراج او درست بود اگرچه بازیکن حریف هم حرفه‌ای‌گری کرد و خودش را به زمین انداخت،همین امر سبب شد تا داور چینی بازی اسماعیلی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.
 

علی چینی در پایان درباره نقل‌وانتقالات و اینکه استقلال چرا عقب است، اظهار داشت: من در این مورد دخالت نمی‌کنم زیرا باشگاه در حال مذاکره با نفرات مدنظر منصوریان است. پس از بازی با العین باشگاه به طور رسمی اعلام می‌کند که با چه بازیکنانی برای فصل آینده صحبت کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چینی:تکل العین مثل تکل راموس بازیکن رئال بود/اخراج اسماعیلی درست بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..