تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عباس» خواستار اتمام اعتصاب فلسطینی ها شد

کد خبر: ۵۳۶۹۰۷

۹۵  بازدید

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به خانواده‌های زندانیان فلسطینی گفته در صورتی که به اعتصاب غذایشان پایان دهند، رژیم صهیونیستی خواسته‌های آنها را برآورده خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به خانواده‌های زندانیان فلسطینی گفته در صورتی که به اعتصاب غذایشان پایان دهند، رژیم صهیونیستی خواسته‌های آنها را برآورده خواهد کرد.

بیش از دو هزار زندانی فلسطینی به دلیل نادیده گرفته شدن حقوق انسانی خود در زندان‌های اسرائیل از 28 فروردین اعتصاب غذا کرده‌اند.

در ابتدا شمار اعتصاب‌کنندگان 700 نفر بود اما باگذشت زمان اعتراض به وضعیت نامناسب زندان‌ها و بی‌توجهی به وضعیت بهداشت و احقاق حقوق، گسترش یافت به‌طوری‌که تاکنون تعداد اسرای معترض فلسطینی از دو هزار نفر عبور کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، سازمان زندان‌های رژیم اسرائیل اجازه نوشیدن آب‌ خنک را برای زندانیان منع کرده و آنان را وادار می‌کند آب گرم بنوشند .

حدود شش هزار و 500 فلسطینی در حال حاضر در زندان‌های اسرائیل زندانی ‌شده‌اند که 62 تن از آنان زنان فلسطینی و 300 تن نیز زیر سن قانونی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عباس» خواستار اتمام اعتصاب فلسطینی ها شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..