تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فسا جان باخت

فرمانده انتظامی فسا اعلام کرد: جان باختن رییس  پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان و مجروحیت دو تن از همکارانش حین تعقیب و گریز خودروی قاچاقچی مواد مخدر رخ داد.

سرهنگ علی شیبانی در تشریح این خبر گفت: عصر امروز (دوشنبه) اکیپ پلیس مبارزه با مواد مخدر که با برقراری تور ایست و بازرسی در پلیس‌راه فسا - شیراز اقدام به کنترل خودروهای عبوری در آن محور می‌کردند، به دو دستگاه خودرو پژو مشکوک به حمل مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: ماموران مستقر با علائم هشداری دستور توقف دادند که رانندگان خودروها بی‌توجه به دستور ایست، با سرعت زیاد به سمت شهرستان همجوار متواری شدند.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: ماموران بلافاصله اقدام به تعقیب خودروها نموده که حین تعقیب آن، خودروی ماموران با یک دستگاه تریلر که از سمت مقابل در حرکت بود، برخورد کرد و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در دم جان باخت.

سرهنگ شیبانی گفت: دو نفر دیگر از همکاران وی در این حادثه مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فسا جان باخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..