تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه‌های رادیو ایران برای سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام شد

شهرام ملازاده مدیر گروه دفاع مقدس رادیو ایران با اعلام این خبر افزود: ویژه برنامه فتح نامه خرمشهر  با هدف آشنایی نسل جوان با نحوه آزاد سازی خرمشهر و همچنین پاسداشت این روز سرنوشت ساز در روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 صبح  از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

مرور خاطراتی از زبان شاهدان عینی و دعوت از هنرمندانی که برای ماندگاری این روز در تقویم مقاومت مردم ایران نقش آفرینی کرده اند از دیگر بخش های این برنامه است.

 مدیر گروه دفاع مقدس رادیو ایران تصریح کرد: در برنامه فتح نامه خرمشهر  که در قالب یک برنامه تعاملی طراحی شده سعی داریم با مشارکت مخاطبان یک بار دیگر  خاطرات این روز بزرگ را با اشتراک گذاری عکس و خاطرات مخاطبان  یادآوری کنیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز سوم خرداد گفت: علاوه بر پخش این  برنامه ، برنامه پلاک هشت نیز برای مرور و بازخوانی عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه‌های رادیو ایران برای سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..