تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات در مراکز درمانی فرهنگیان با تعرفه‌های دولتی

به گزارش افکارنیوز،

عباس باقری با اشاره به وجود بیش از 120 مرکز درمانی ویژه فرهنگیان در سطح کشور، اظهار داشت: در این مراکز، تمام کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده‌های تحت تکفل آنها می‌توانند از امکانات و خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: ارائه خدمات در مراکز درمانی فرهنگیان با تعرفه‌های دولتی و تخفیف 20 درصد صورت می‌گیرد و تمام خدمات درمانی برای فرهنگیان شاغل که دارای بیمه تکمیلی هستند، رایگان ارائه می‌شود.

باقری تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی در مراکز مذکور، 13 مرکز نیز خدمات دندانپزشکی، به فرهنگیان ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان، 12 مرکز اسکان ویژه بیماران فرهنگی و همراهان آنها که جهت درمان به استان‌های دیگر مراجعه کرده‌اند، در مراکز استان‌ها ایجاد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات در مراکز درمانی فرهنگیان با تعرفه‌های دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..