تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران میزبان رویداد بین المللی گردشگری پایدار

بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک جنوب آسیا و شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی #گردشگری، در شهر چیتاگونگ #بنگلادش برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک جنوب آسیا و شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، از 25 تا 28 اردیبهشت 96، در شهر چیتاگونگ بنگلادش برگزار شد.

در این نشست که تمام کشورهای عضو سازمان جهانی گردشگری از دو منطقه جنوب و شرق آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند، اعضا به بحث و تبادل نظر درباره برنامه های در دست اقدام این سازمان در حوزه های بودجه، گردشگری پایدار، حمایت از حقوق گردشگران، برگزاری روز جهانی جهان گردی و جز آن پرداختند.

در این نشست که نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور فعال داشتند، گزارشی از فعالیت های ایران در مورد برنامه های سال بین المللی گردشگری پایدار برای توسعه (سال 2017) به اعضا کمیسیون ارائه شد که مورد توجه مسئولان و شرکت کنندگان در این نشست قرار گرفت.

از دیگر دستاوردهای این اجلاس کسب امتیاز میزبانی یک رویداد بزرگ بین المللی UNWTO در سال 2018 در کشورمان در یکی از زمینه های فقرزدایی، اشتغال زایی، توسعه جوامع محلی، برندینگ و دیگر محورهای عمده گردشگری پایدار به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران بود که مقرر شد پس از نهایی شدن، در تقویم رویدادهای آن سازمان در سال 2018 گنجانده شود.

این رویداد با حضور هر شش عضو کمیسیون سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نظر به درخواست جمهوری اسلامی ایران برای تمدید عضویت کشورمان در شورای اجرایی و احراز کرسی آن در سازمان جهانی گردشگری در دوره 2018-2021، پس از رایزنی های لازم با اعضای کمیسیون جنوب آسیا، قول پشتیبانی و حمایت کشورهای عضو کمیسیون منطقه ای به ویژه هند و بنگلادش در روز رأی گیری اخذ و مقرر شد کشورهای موفق در جریان نشست هایی شورای اجرایی و مجمع عمومی که در ماه سپتامبر در چین برگزار خواهد شد به ادامه عضویت کشورمان در شورای اجرایی رأی مساعد دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران میزبان رویداد بین المللی گردشگری پایدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..