تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از خیابان فردوسی تا قلعه فلک الافلاک مسیر گردشگری می شود

از خیابان #فردوسی تا قلعه فلک الافلاک به عنوان مسیر #گردشگری تأمین اعتبار شده که پیش بینی می شود ظرف 6 ماه انجام شود.

"رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان"

برزو بردی نشین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال بازآفرینی فضاهای شهری و عمومی را درنظر گرفتیم و چند پروژه طراحی شهری را شروع کرده ایم.

وی اضافه کرد: طرح کف سازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم آباد از جمله طرح های فوق است به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود. ظرف یک ماه آینده کف خیابان فردوسی پیاده محور می شود که این کف سازی با آجر و سنگ در حال انجام است.

بردی نشین گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک الافلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده اجرایی و نهایتا 6 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 60 درصد بافت های ناکارآمد لرستان را واحدهای مسکونی تشکیل می دهند، تصریح کرد: مابقی فضاها، شهری و عمومی هستند. امسال لرستان به عنوان استان پایلوت تفاهم نامه ای را با یک نهاد توسعه بافت های فرسوده بسته تا اقدام به ساخت و ساز واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده کند. با امضای این تفاهم نامه در شهرستان بروجرد به عنوان پایلوت عملیات اجرایی شروع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از خیابان فردوسی تا قلعه فلک الافلاک مسیر گردشگری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..