تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"امروز در اپل"؛ پروژه الهام 

هفته گذشته، اپل آگهی جدیدی منتشر کرد که در آن به معرفی برنامه جدید خودش موسوم به Today at Apple یا امروز در اپل پرداخته بود. در این آگهی ایده ما از فروشگاه های اپل که به اپل استور معروف اند، کاملاً تغییر پیدا می کند؛ به خصوص که دیگر با صحنه منتظر ماندن افراد در صف های طولانی برای خریدن جدیدترین گوشی آیفون مواجه نمی شویم، بلکه جایی را می بینیم که در آن می توانیم پس از خرید محصول موردنظر، تمامی کارهای جالب و سرگرم کننده ای که با دستگاه های اپلی جدیدمان امکان انجامشان وجود دارد را یاد بگیریم. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

ممکن است این تغییر چندان بزرگ به نظر نرسد؛ اما قطعاً بسیار تاثیر گذار است. برای مثال شما می توانید تمامی قابلیت ها و امکانات جالب آیپد پرو را یاد بگیرید و سرگرم شوید. هرچه شما بیشتر با کارایی ها و امکانات جالب محصولات آشنا می شوید، بیشتر به خریدن آن ها تمایل پیدا می کنید. در نتیجه اپل برای اینکه افراد را هرچه بیشتر به سمت خرید محصولات خودش دعوت کند، برنامه "امروز در اپل" را پیاده کرده است و به این ترتیب مشتریان محصولات خود را گسترش می دهد.

اما نکته جالب توجه در خصوص این پروژه جدید این است که تنها قرار نیست در زمینه فروش محصولات تاثیرگذار باشد؛ بلکه در واقع بخش سرگرم کننده تری هم در بر دارد. شما این امکان را خواهید داشت تا اجرای یک خواننده یا موزیسین را از نزدیک تماشا کنید، یا در خصوص منظومه شمسی اطلاعات بسیار جذابی به دست آورید. به گفته اپل هدف از طراحی پروژه "امروز در اپل" الهام بخشیدن و آموزش دادن به افراد و سرگرم کردن آن هاست.

در این پروژه، دیگر بحث رقابت بین اپل و سامسونگ یا iOS و اندروید مطرح نیست؛ بلکه هدف رشد درونی و رشد فکری افراد است. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیو آشنایی با برنامه "امروز در اپل" را در تک شات تماشا کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"امروز در اپل"؛ پروژه الهام »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..