تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز سرشماری بهاره حیات وحش در گرگان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیر کل محیط زیست گلستان گفت :سرشماری بهاره حیات وحش در زیستگاه های تحت مدیریت این شهرستان از سوی محیطبانان و همیاران محیط زیست از امروز دوشنبه به مدت پنج روز آغاز شد.
اشماعیل مهاجر افزود ؛ در این سرشماری قوچ و میش، کل و بز در مناطق حفاظت شده جهان نما حوزه استحفاظی گرگان، شکار ممنوع چلچلی و منطقه آزاد با تشکیل گروه های سه نفره صورت می گیرد.
وی گفت: این سرشماری به صورت مشاهده مستقیم و با دوربین های چشمی و پیمایش ماموران از جمله در منطقه حفاظت شده جهان نما با ارتفاع بالا و کوهستان های سخت گذر انجام می شود.
به گفته وی؛ هدف از اجرای این سرشماری به منظور بررسی چگونگی شرایط و نیز وضعیت زایش و فراوانی جمعیت گونه های مد نظر است.

وسعت شهرستان گرگان 1615.8 کیلومتر مربع معادل 7.91 درصد از مساحت استان گلستان را شامل می شود که از شمال به شهرستان های آق قلا و بندرترکمن، از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود می شود.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز سرشماری بهاره حیات وحش در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..