تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا جرأت ندارد پا در عرصه های ایران بگذارد/ برگزاری بیش از ۱۰عنوان برنامه در هفته ایثار و مقاومت در خدابنده

ساعت: 12:38 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1110890

فرمانده سپاه خدابنده گفت: اگر آمریکا جرأت ندارد پا در عرصه های ایران بگذارد به خاطر رشادت های جوانان ما بوده است و تمام دنیا فهمیده اند ایران یک کشور عقلایی و در راستای کرامت انسانی گام برمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴در سخنانی به بیان گستره ی بسیج درجامعه پرداخت و گفت: به تناسب اقشار مختلف تشکلاتی بسیجی در اقشار مختلف مانند بسیج محلات، بسیج فرهنگیان، بسیج مهندسان، هنرمندان، پزشکان و  بسیج دانش آموزی و…داریم.

وی افزود: هرکدام از اقشاری که بسیج در آنها تشکیل شده اهداف خاصی را دربحث انسجام بخشی به آن قشر دنبال می کند و این اهداف استحکام درونی نظام و انقلاب را مستحکم می کند.

فرمانده سپاه خدابنده در ادامه سخنان خود به روز ایثار و مقاومت اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته ایثار و مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از ۱۰عنوان برنامه درشهرستان خدابنده اجرامی شود.

وی در آستانه این هفته اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" یعنی اگر در همه جا با خدا باشیم خدا با ما خواهد بود و هرکس دین خدا را یاری کند خدا هم او را یاری خواهد کرد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت پاسداشت حماسه سوم خرداد افزود: : آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و افتخار‌آفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از مهمترین موضوعاتی است که باید در برنامه های این هفته مورد توجه قرار گیرد که در این میان مراکز علمی، آموزشی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های سوم خرداد باید رویکرد مردمی داشته باشد، اظهار داشت: تمامی ادارات شهرستان باید در جهت ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنند که مردم اثر آن برنامه ها را احساس کنند.

ابراهیمی ادامه داد: هم اکنون ترس دشمنان به خاطر نیروی دفاعی( ولایت پذیری، وحدت و اتحاد و اسز و برگ نظامی) است زیرا که نیروهای دفاعی جلوی حملات دشمن را گرفته و باید چراغ آن را روشن نگه داریم.

 

* آمریکا جرت ندارد پا در عرصه های ایران بگذارد


فرمانده سپاه خدابنده اضافه کرد: اگر آمریکا جرأت ندارد پا در عرصه های ایران بگذارد به خاطر رشادت های جوانان ما بوده است و تمام دنیا فهمیده اند ایران یک کشور عقلایی و در راستای کرامت انسانی گام برمی دارد.
وی با بیان اینکه پیش خواهی دشمن یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان یک جنگ تمام عیار علیه ایران راه انداختند که اشتباه آنان عدم شناخت از مرجعیت و تشیع سرخ علوی بود که تنها روش در مقابل زور و ثروت بحث دفاع مقدس و مقاومت مردم عزیز است.

 

*هفته ایثار و مقاومت یادگار روزهای پر افتخار و تاریخ ساز است

وی با بیان اینکه باید نسل جدید با مباحث دوران دفاع مقدس آشنا شود افزود: هفته ایثار و مقاومت یادگار روزهای پر افتخار و تاریخ ساز است که ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا و پایداری و ایستادگی مردم متدین است.

ابراهیمی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری نشست بصیرتی،،غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا،یادواره شهدا و  روز شهرستان از جمله برنامه های هفته ایثار و مقاومت در شهرستان خدابنده است.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: برگزاری مراسم میقات صالحین،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی،انتظامی وبسیج و مسئولان شهر و برگزاری همایش طلاب و فضا سازی از دیگربرنامه های این هفته است.

وی اعلام کرد: امسال به مناسبت روز ایثار و مقاومت در سوم خرداد ماه همزمان با سالروز شهید رضا سلیمانی کوچکترین شهید استان زنجان ویژه برنامه ای با عنوان روز شهرستان در شهر قیدار برگزار می شود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا جرأت ندارد پا در عرصه های ایران بگذارد/ برگزاری بیش از ۱۰عنوان برنامه در هفته ایثار و مقاومت در خدابنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..