تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع هواداران کاندیدای پیروز در خیابان‌های شهر فاقد مجوز بود/ سوءاستفاده عده‌ای از فضا موجب ورود نیروی انتظامی شد

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1111041

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی؛

سرهنگ اسمعیل‌پور تجمع افراد در خیابان‌های شهر را بدون اخذ مجوز قانونی، ناصحیح دانست و گفت: نیروی انتظامی به وظیفه‌ی قانونی خود عمل کرده و تجمعی را که غیرقانونی بوده و در ‌آن شعارهایی هنجارشکن سر داده شده را پراکنده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با  آناج با اشاره به تجمع اخیر تعدادی از جوانان در نقاط مختلف شهر پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، ابراز داشت: فرمانداری تبریز صرفاً برای برگزاری جشن پیروزی در سالن پورشریفی تبریز مجوز صادر کرده بود.

وی با بیان اینکه تجمع گروه‌ها در نقاط شهر امری غیرقانونی و فاقد مجوز بود، توضیح داد: هیچ‌کس مخالف شادی نیست و اتفاقاً مراسمی در سالن پورشریفی برگزار شد تا مردم شادی‌شان را کنند اما اینکه ساعت‌ها در خیابان‌ها عده‌ای جمع شوند و راه‌بندان ایجاد نمایند، صحیح به نظر نمی‌رسد.

معاونت اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: عده‌ای با سوءاستفاده از فضا شروع به سر دادن شعارهایی غیرمتعارف کردند و فضای شادی را به سمت دیگری بردند، در چنین مواقعی نیروی انتظامی برای جلوگیری از ملتهب شدن فضا و ممانعت از بروز مسایل دیگر موظف است تجمع غیرقانونی و فاقد مجوز را پراکنده نماید.

وی در پایان تاکید داشت: در روزهای اخیر نیروهای انتظامی نیز به‌خاطر تامین امنیت شهر به صورت شبانه‌روزی کار کرده‌اند و حال با برگزاری یک تجمع غیرقانونی و انجام برخی از اقدامات هنجارشکن، نباید آرامش شهر را برهم ریخت و در پایان نیز به نیروهایی که از جنس مردم هستند انگ زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع هواداران کاندیدای پیروز در خیابان‌های شهر فاقد مجوز بود/ سوءاستفاده عده‌ای از فضا موجب ورود نیروی انتظامی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..