تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد را بهتر بشناسیم+ بیوگرافی

ساعت: 19:12 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1111213

در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پارس آباد 70 کاندیدا برای رسیدن به کرسی شورای شهر به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این میان 7 کاندیدا با کسب بیشترین آرای مردم منتخب شورای شهر پارس آباد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان 70 کاندیدا برای رسیدن به کرسی شورای  شهر به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این میان 7 کاندیدا با کسب بیشترین آرای مردم منتخبین این دوره از شورای اسلامی شهر پارس آباد شدند.

 

منتخب اول پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 13653 رای

///

ساسان ورزند فرزند یحیی متولد 1354 با تحصیلات فوق لیسانس حقوق خصوصی می باشد که عضویت در کانون وکلای دادگستری، هیئت حل اختلاف کارگران، انجمن کارآفرینان کشور، رئیس هیات مدیره شهرک صنعتی پارس آباد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره چندین شرکت عمرانی، تولیدی و خدماتی برخی از سوابق وی محسوب می شود.

 

منتخب دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 9746 رای

///

هوشنگ نوروزی فرزند بالاخان متولد 1350 با تحصیلات فوق لیسانس مدیریت آموزشی می باشد که رئیس دوره دوم شورای اسلامی شهر پارس آباد، کارشناس ارشد حسابرس مالیاتی اداره دارایی، عضو سابق شورای آموزش و پرورش پارس آباد و کارشناس خبره دادگستری، از سوابق وی محسوب می شود.

 

منتخب سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 8616 رای

///

محمدرضا شیرپور فرزند رضا متولد 1355 با تحصیلات دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری می باشد که مدرس دانشگاه در منطقه و مجری پروژه های شمالغرب کشور از سوابق وی محسوب می شود.

 

منتخب چهارم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 7993 رای

///

بهروز عبداللهی فرزند بایرام متولد 1357 با تحصیلات دانشجوی دکتری فیزیولوژی می باشد که معاون برنامه ریزی و مشاور مدیرعامل شرکت پارس فن، مسئول راه اندازی جهاد دانشگاهی شهرستان پارس آباد، بازرس شرکت مهندسی بازرسی ایران، کارشناس نظام جامع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، عضو کانون خیرین استان اردبیل، مدیرعامل شرکت آسایش سازه مغان، مدیرعامل موسسه خیریه امام  علی(ع)، کارشناس رسمی دادگستری، مدرس دانشگاههای استان تهران و اردبیل از سوابق وی محسوب می شود.

 

منتخب پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 7696 رای

///

کریم سربلند فرزند همت متولد 1349 با تحصیلات فوق لیسانس فقه و حقوق اسلامی می باشد که عضویت در دوره چهارم شورای اسلامی شهر پارس آباد و 20 سال سابقه مدیریت در آموزش و پرورش از سوابق وی محسوب می شود.

 

منتخب ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 6896 رای

///

پویا مجرد فرزند اقاویردی متولد 1358 با تحصیلات دانشجوی فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی می باشد که سابقه عضویت در شورای حل اختلاف پارس آباد، عضو علی البدل دوره چهارم شورای شهر پارس آباد، مسوول دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و نماینده دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش استان، بازرس اصلی انجمن پیشخوان خدمات دولت و بخش استان اردبیل، کارگزار رسمی ادارات و شرکتهای (مخابرات، پست بانک و شرکت آب و برق) از سوابق وی محسوب می شود.
 

منتخب هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد با 6604 رای

خانش عیوض زاده فرزند گرشاد متولد 1349 با تحصیلات لیسانس کامپیوتر می باشد که سابقه عضویت در دوره سوم شورای شهر پارس آباد، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه پوشاک از سوابق وی محسوب می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد را بهتر بشناسیم+ بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..