تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد

ساعت: 19:12 منتشر شده در مورخ: 1396/03/01 شناسه خبر: 1111117

همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی استان در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد.

 

سرهنگ پاسدار ذکریا کارگر مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی گفت: برابر برنامه 5 ساله بسیج، بالغ بر 100 پروژه با زیر بنای 55 هزار متر مربع در استان اردبیل تعریف شده بود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث 11 سالن ورزشی 9 دی با زیر بنای 1200 متر مربع برای هر سالن، سالن‌های چند منظوره فرهنگی و ورزشی  با زیر بنای 450 متر مربع اشاره کرد که تاکنون 50 سالن‌های صالحین مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز شاهد افتتاح 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی در شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

 

وی افزود: این سالن در دو طبقه و به صورت چند منظوره و با زیر بنای 920 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان تکمیل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اجرای حرکات رزمی و نمایشی و بازدید از سالن ورزشی صالحین و همچنین سخنرانی حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..